Butikken er åben

Mandag-Fredag: 10.00-17.30

Lørdag:   10.00-13.00

Søndag: Lukket

Kontakt os

Telefon: +45 8699 5399

Email: info@skobox.dk

Tingvej 8A, 8543 Hornslet

ER DER NOGET VI KAN HJÆLPE MED?

På denne side kan du finde svar på de fleste af dine spørgsmål, men du er altid velkommen til at kontakte os på mail info@skobox.dk, hvis du har et spørgsmål eller andet vi kan hjælpe dig med.

Vi besvarer inden for 24 timer i hverdagen.

OM SKOBOX

Ja, vores butik ligger i Hornslet tæt på Århus, som vi åbnede i 2001. Vil du vide mere om vores butik, kan læse mere under Om Skobox

Du kan komme forbi i butikken, eller ringe på +45 8699 5399 eller skrive en mail på info@skobox.dk

Vi har tilknyttet en ekstern syerske som reparerer for os. Hun kan sy, lime og fixe mange ting. Hun kan ikke lave nye hæle. Har du brug for hjælp, så kontakt os på info@skobox.dk

Skobox har udsalg to gange om året. Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev for at holde dig opdateret om, hvornår vores udsalg starter, eller hvornår der afholdes specielle arrangementer eller kampagner.

Det hænder, at en vare bliver nedsat i forbindelse med en kampagne eller til sæsonudsalg. Du har her muligheden for at gøre en rigtig god handel, men vi betaler desværre ikke differencen tilbage.

GAVER

Ja, selvfølgelig pakker vi rigtig flot ind, og det koster ikke ekstra. Blot spørg om det i butikken, så ordner vi resten

Ja, du kan godt købe et Skobox-gavekort. Og vi pakker det flot ind til dig – det gælder i tre år

Fra d. 15. november forlænger vi byttefristen frem til 5. januar, så gavemodtageren har mulighed for at få byttet sin gave, hvis der er ønske om det

SPØRGSMÅL TIL VAREN

Det bedste du kan gøre, er at kontakte os for at høre om varen skulle komme på lager igen eller om vi kan skaffe den hjem specielt til dig

Hvis du har spørgsmål om en vare kan du skrive til os på info@skobox.dk eller ringe i butikkens åbningstid på telefon +45 8699 5399. Vi står klar til at hjælpe. Og selvfølgelig kigge ned til os i butikken

KUNDEKLUB

Skobox har en kundeklub som du kan tilmelde dig nederst på denne side, eller blive det næste gang du er i butikken. Du vil derefter være klubmedlem helt gratis, hvor vi sørger for at gemme dine kvitteringer på dine køb her hos os. Du kan også få dem på mail. Du vil optjene point, som giver rabat når der er tjent nok ind. Disse point forsvinder ikke og kan bruges når man ønsker det – der gives op til 200,- kr rabat ad gangen. Du vil også få at vide hvilke tilbud vi har, nyheder og arrangementer vi afholder

FORSENDELSE

Skobox sender i dag kun til Danmark. Vil du have sendt en vare skal du blot kontakte os på info@skobox.dk – det koster 50,- kr. med GLS til nærmeste pakkeshop

Vi sender dagen efter bestilling, så der vil gå 2-3 hverdage

Selvom vi ingen webshop har, kan vi stadig sende din vare.
Det koster 50,- kr. og sendes med GLS til nærmeste pakkeshop

Ja det kan du sagtens og du kan også prøve den mens du er der

SIKKERHED

Du kan være sikker på, at dine personlige oplysninger holdes private og fortrolige, og på intet tidspunkt vil vi dele det med en tredjepart

BETALING

I butikken accepterer vi alle de almindelige kreditkort, men skal vi sende til dig kan du kun betale på mobilepay

RETURNERING OG OMBYTNING

Hvis du skal bytte en vare du har købt i butikken har du 14 dage til det- husk at tage din skokasse med. Du kan altid bytte til en anden vare eller et gavekort. Hvis du skal have pengene retur skal du have kvittering og skokassen med. Er du klubkunde har vi din kvittering

FEJL OG MANGLER

Alle varer tjekkes, inden vi sælger til dig, således dette ikke skulle ske. Oplever du alligevel en fejl eller mangel, kan du kontakte os på telefon +45 8699 5399, således vi sammen kan aftale det videre forløb. Det bedste er at komme ned med varen i butikken da det er den nemmeste måde at se fejlen på