DET HELE ER BETALT - DET ER NEMT OG GRATIS


BYTTESERVICE

Skobox ombytter helt gratis, hvis du har fået en forkert størrelse, eller du ønsker en anden model (dog max. én ombytning pr. ordre).
Du skal blot følge disse 3 trin, det er nemt:
  • Udfyld vedlagte returseddel,
  • Sæt den forudbetalte portolabel på pakken.
  • Aflever pakken på posthuset eller i din GLS Pakkeshop.
Vi modtager typisk din pakke førstkommende hverdag, efter du har sendt den tilbage. Samme dag behandler vi ordren og sender den nye pakke afsted til dig. Du modtager en e-mail med et Track & Trade-nummer, således du kan følge din levering.

Læs mere her, hvis du ønsker at returnerer varen i stedet for at ombytte den.


VIL DU VÆRE HELT SIKKER

Vi anbefaler altid, at du laver en ny ordre i shoppen på den vare, du ønsker at ombytte til. Ellers vil der være en risiko for, at varen er blevet solgt til en anden kunde, inden vi modtager pakken fra dig.
Hvis du køber en ny vare, så husk at notere på retursedlen, at du allerede har købt en anden vare samt dit nye ordrenummer. Så vil portolabelen ikke blive modregnet.
Alternativt kan du skrive en mail på info@skobox.dk eller ringe på telefon 86 99 53 99 og fortælle os, hvilken vare du ønsker i stedet for. Vi vil tage denne vare fra til dig og sende den, når vi har fået den vare retur, som skal byttes.


FÅ BYTTET DIN VARE I BUTIKKEN

Bor du i nærheden, har du også mulighed for at kigge forbi vores fysiske butik i vores åbningstid for at bytte din vare – selvom du har købt den online. Vores butik ligger på Tingvej 8A i Hornslet.


OMBYTNING AF JULEGAVER

Fra d. 15. november forlænger vi din byttefriste frem til 5. januar, så gavemodtageren har mulighed for at få byttet eller returneret sin gave.


MANGLER DU DIN RETURSEDDEL?

Er du kommet til at smide retursedlen ud, kan du downloade en ny HER